צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מוסדות סיעודיים פרטיים

    מה סוג הטיפול הנדרש עבורך\ עבור יקרך?

    החשיבות של בחירה מושכלת של מוסד סיעודי פרטי

    אין זה באמת משנה מה הכותרת של המוסד והאם הוא נכלל בקטגוריית מוסדות סיעודיים פרטיים או שלא. מה שחשוב ומשנה אלה השירותים שהקשיש יקבל כאשר ישהה במוסד וההתאמה שלהם למצב האישי, הגופני והבריאותי שלו. יש חשיבות לכך שהוא יוכל להמשיך את החיים שלו בדיוק כפי שהוא כבר רגיל ולשם כך צריך לוודא מבעוד מועד שאכן המוסד שעליו חושבים יהיה זה שמתאים ונכון עבורו. במידת הצורך חשוב לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע.

    גולדין אייג' – חברה המציעה ליווי והכוונה לפני המעבר החשוב לבית דיור מוגן או בית אבות וביחד עם הלקוח סוקרת את האפשרויות שתהיינה המתאימות עבורו.

    מאפיינים ייחודיים של מוסדות סיעודיים פרטיים

    כאשר בוחנים את האפשרות של מעבר למוסד סיעודי הרי שהאפשרויות הן מוסדות סיעודיים פרטיים לעומת אלה אשר מופעלים מטעם המדינה ובחסותה. עבור כל קשיש סיעודי יתאים סוג אחר של מוסד ומה שבאמת חשוב לשים אליו לב זה השירותים שהקשיש יקבל במוסד, היחס אליו וכמובן כל העניין של הטיפול הרפואי הדרוש לו או האפשרות שלו להגיע עם עובד זר צמוד שמסייע לו על בסיס יומיומי ושגרתי בביצוע כל פעולה שהוא נדרש אליה. גם בתוך אותה קטגוריה של מוסדות סיעודיים יהיו הבדלים כאלה ואחרים בין מוסדות שונים ולכן יש חשיבות לקבלת ליווי צמוד כדי לוודא התאמה מלאה לקשיש המדובר.

     

    מוסדות סיעודיים פרטיים

    המציאות הנוכחית היא כזאת שבה כמעט כל שירות שניתן מטעם המדינה אפשר למצוא גם באופן פרטי, כלומר לשלם בצורה עצמאית ולקבל את השירות. כך הדבר גם עם מוסדות סיעודיים פרטיים. יש לא מעט מוסדות סיעודיים אשר פועלים מטעם המדינה ופונים בעיקר לקשישים סיעודיים המגיעים מרקע סוציו אקונומי נמוך ולא יכולים להרשות לעצמם מוסד אחר שהם ישלמו לו באופן פרטי. מכיוון שמעבר למוסד סיעודי הוא מעבר משמעותי שצריך לשקול בכובד ראש הרי שצריך לקחת בחשבון גם את האפשרות של מוסד פרטי. לאחר שבוחנים את כל האפשרויות – יהיה זה קל יותר לקבל החלטה.