צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    דיור מוגן בצפון

    מה סוג הטיפול הנדרש עבורך\ עבור יקרך?

    הבחירה המשמעותית של מקום חדש לגור בו בצפון

    יש משמעות רבה לבחירה בבית דיור מוגן ולכן חשוב להקדיש את מלוא תשומת הלב להבדלים בין מקומות שונים על מנת להבין מה יהיה הכי נכון ומתאים לקשיש של המשפחה. יש מי שירצה לוודא שיש חוגים או חיי חברה עשירים ויש מי שיעדיף לשלם תמורת ארוחות. יש מקומות צמודים לסופרמרקט, מה שמקל על הדיירים ויש מקומות אחרים שצריך לבצע אליהם הזמנה. יש לא מעט בתי דיור מוגן בצפון ולכל אחד אופי ואווירה אחרים.

    מתלבטים בין כמה אפשרויות של דיור מוגן? בעזרת הליווי המקצועי של חברת גולדן אייג' תגיעו בסופו של דבר להחלטה הנכונה והמתאימה לכם ביותר.

    איך יודעים מה מומלץ מתוך בתי דיור מוגן בצפון?

    חשוב להבין שגם אם מדובר באדם מבוגר בריא ועצמאי עדיין המעבר לבית דיור מוגן לא בהכרח יהיה פשוט עבורו וחשוב מאד לעשות את זה בצורה מושכלת ונבונה תוך כדי שיתוף פעולה מלא מצדו. הוא צריך להיות שותף למהלך, להגיע ביחד עם בני המשפחה שלו להתרשם מבתי דיור מוגן בצפון (או בקרבת מקום המגורים שלו), להבין בדיוק אילו שירותים מוצעים בכל מקום ולאחר בחינת כלל האפשרויות לקבל את ההחלטה שתהיה הכי נכונה עבורו. יש הבדלים מהותיים בין מקומות שונים של דיור מוגן או בתי אבות וחשוב להכיר אותם כדי לבחור בתבונה.

    דיור מוגן בצפון

    כאשר נבנו לראשונה בתי דיור מוגן ראו לא מעט אנשים ומשפחות שהם יכולים להיות המענה המתאים והדרוש לקשישים שבמשפחה וכך אט אט אפשר היה לראות עוד ועוד בתי דיור מוגן בצפון, במרכז ובדרום הארץ. מדובר באפשרות מגורים טובה מאד עבור אנשים בוגרים שעדיין נחשבים עצמאיים ומנהלים שגרת יומיום רגילה לחלוטין – מבשלים עבור עצמם, עורכים קניות לבית, יכול להיות שיש להם עדיין רכב משלהם והם נוהגים בו והם לא צריכים שום עזרה בפעולות היומיומיות. יחד עם זאת, בני המשפחה שלהם רוצים לדעת שהם לא לבד בבית, שיש להם אפשרויות להעסיק את עצמם ויש מי שמשגיח עליהם.