צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בית אבות בשרון

    מה סוג הטיפול הנדרש עבורך\ עבור יקרך?

    Card image
    רשת פאלאס: רעננה - דיור מוגן לעצמאיים - מחלקות החלמה וסיעודיות

    זוכה תו איכות Golden! משמעות התו הינה-הדיור הנ״ל עבר בהצלחה בדיקה מקיפה של חברתנו ועמד בסטנדרטים...

    המשך קריאה >

    החשיבות של בחירה מושכלת וקפדנית

    כל אדם בוגר יכול להמשיך ולחיות חיים מלאים ועשירים גם אם הוא עובר להתגורר בבית אבות ולכן חשוב לוודא שאכן יהיה מדובר בבית אבות שמתאים לו ושבו הוא יוכל להמשיך את השגרה שלו כרגיל. בית אבות בשרון צריך להיות הכתובת עבור מי שמילא מתגורר באזור השרון ואין רצון להזיז אותו או להרחיק אותו מהסביבה שהוא מכיר, הסביבה שבה מתגוררים בני המשפחה שלו שיגיעו לבקר אותו אחרי נסיעה קצרה ונוחה.

    מחפשים בית אבות באזור השרון? מוזמנים לקבל ייעוץ מקצועי פרטני בחברת גולדן אייג', חברה המתמחה בליווי וייעוץ לפני המעבר המשמעותי לבית אבות.

    מה צריך לדעת על בית אבות בשרון?

    חשוב להבין שיש מושגים מאד ברורים בתחום זה למרות שכאשר מדברים על בית אבות בשרון מתכוונים בטעות גם לבתי דיור מוגן וגם למוסדות סיעודיים. מי שלא מכיר את התחום או בקיא בו יכול לחשוב בטעות שכל מקום כזה הוא מקום שבו גרים אנשים בגיל השלישי ולא יידע שיש צורך באפיון מדויק של כל אדם כזה על מנת לבחור עבורו את המקום שמציע את המענה הטוב ביותר והדרוש לו באופן אישי מבחינה רפואית ובריאותית. יש גם הרבה משקל לדרך ההתנהלות של אותו אדם – האם הוא עצמאי, האם הוא זקוק לסיוע כלשהו או האם יש לצדו עובד זר כל הזמן.

    בית אבות בשרון

    כאשר נוסעים באזור המרכז בין הערים והישובים של אזור השרון אפשר לראות לפעמים את הבניינים הגבוהים של בית אבות בשרון וכך להכיר את האפשרויות השונות הקיימות בסביבה. חשוב לדעת שהמעבר לבית אבות או לבית דיור מוגן הוא מעבר מאתגר ולא פשוט וחשוב מאד לבצע אותו בצורה מושכלת שתהיה ידידותית לקשיש שבו מדובר. אין זה מספיק להכיר את המקום מבחוץ או להבין בערך מה המשמעות של המושג בית אבות סיעודי, למשל. כל מקום כזה, גם אם הוא חלק מרשת רחבה יציע שירותים אחרים ושונים לדיירים שלו ויש חשיבות גבוהה להתאמה מלאה עבור כל אחד.