צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בתי אבות בצפון

    מה סוג הטיפול הנדרש עבורך\ עבור יקרך?

    Card image
    רשת "בן יהודה" - סיעודי, עצמאיים, תשושים

    סניפים: חיפה, קריית ביאליק, קריית אתא זוכה תו איכות Golden! משמעות התו הינה-הדיור הנ״ל עבר בהצלחה בדיקה...

    המשך קריאה >
    Card image
    אחוזת הצפון - שפרעם - בית אבות סיעודי

    זוכה תו איכות Golden! משמעות התו הינה-הדיור הנ״ל עבר בהצלחה בדיקה מקיפה של חברתנו ועמד בסטנדרטים...

    המשך קריאה >
    Card image
    ירדן לגיל הזהב - נהריה - בית אבות לעצמאיים ותשושים

    זוכה תו איכות Golden! משמעות התו הינה-הדיור הנ״ל עבר בהצלחה בדיקה מקיפה של חברתנו ועמד בסטנדרטים...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית אבות עדן - נהריה - בית אבות ובית חולים סיעודי

    זוכה תו איכות Golden! משמעות התו הינה-הדיור הנ״ל עבר בהצלחה בדיקה מקיפה של חברתנו ועמד בסטנדרטים...

    המשך קריאה >

    החשיבות של מציאת המקום המתאים

    גם קשישים סיעודיים יכולים להמשיך לחיות חיים ארוכים ומלאים ולצורך כך חשוב מאד שיימצא עבורם הבית שבו יהיה להם נוח לחיות, שהם ירגישו בטוב ויקבלו את המענה הדרוש להם על בסיס אישי ופרטני. בית אבות סיעודי בצפון יהיה המתאים למי שממילא התגורר בצפון קודם לכן ובני המשפחה לא רוצים להרחיק עד המרכז כדי למצוא מקום טוב ומתאים. אחרי שמקבלים מידע על בתי אבות שונים אפשר לבחון כל אחד ולחשוב האם הוא זה שיהיה מתאים, שבו אותו אדם קשיש יחיה בכבוד הראוי.

    חשוב מאד לקבל ייעוץ מקצועי לפני המעבר לבית אבות סיעודי. את הייעוץ תוכלו לקבל מגולדן אייג', חברה המתמחה בגיל השלישי ובהתאמה לבית אבות.

    איך בוחרים בית אבות סיעודי בצפון?

    יש לא מעט פרטים ומידע שצריך לברר לפני שבוחרים בית אבות סיעודי בצפון או כל מקום אחר שמיועד לקשיש בר בימים. אמנם יש הגדרה ברורה ומפורשת לאדם סיעודי אך אין זה אומר שכל בית אבות סיעודי אכן יתאים לו ויהווה עבורו בית הולם שמציע מענה מתאים. חשוב לקבל ייעוץ ולהבין בדיוק מה מציע כל מקום, מה יש או מה אין ולאור המידע הזה לחשוב היטב אם המקום יהיה מתאים. בכל בית אבות סיעודי יהיה מענה רפואי או בריאותי אחר, תהיה אפשרות שונה שקשורה לקבלת עובדים זרים צמודים ויהיה סדר יום שונה.

    בית אבות סיעודי בצפון

    בתי אבות סיעודיים מציעים פתרונות לקשישים שצריכים עזרה וסיוע גם בביצוע פעולות שגרתיות ויומיומית, מה שנחשב בקרב רבים פעולות טריוויאליות שכלל לא מושקעת בהן מחשבה. בית אבות סיעודי בצפון פונה לתושבי הצפון, כלומר למי שמתגורר בסביבתו הקרובה, מה שמאפשר לבני המשפחה של אותו קשיש להגיע ללא נסיעה ארוכה מדי כדי לבקר אותו או להיות איתו. כיום אפשר להתוודע ללא מעט בתי אבות סיעודיים אשר ממוקמים בכל רחבי הארץ וכל אחד יבחר את בית האבות שיהיה הכי מתאים לצרכים שלו. עצם היותו סיעודי לא בהכרח יהפוך את המקום למתאים לכל אדם סיעודי.

    הערך המוסף של ייעוץ מקצועי ואישי

    לכל אדם יתאים בית אבות אחר, כל אדם קשיש יהיה עם המצב הבריאותי האישי שלו וכמובן עם רמת העצמאות והמסוגלות האישית שלו שרלוונטית אך ורק לא. מהסיבה הזאת אין זה נכון לבצע השוואות עם אנשים אחרים ומה שצריך זה לפנות אל אנשי מקצוע שמכירים בתי אבות בצפון על מנת שיוכלו לייעץ על פי הכרות עם התחום איך צריך לבחור בית אבות שבו אותו קשיש יוכל להמשיך את חייו בצורה הטובה ביותר.

    מחפשים שירות ייעוץ לקראת מעבר לדיור מוגן או בית אבות? הכתובת שלכם היא גולדן אייג', חברת ייעות בתחום זה עם ניסיון רב וליווי של אינספור קשישים.

    בתי אבות בצפון – גולדן אייג' Golden age

    אחד הפרמטרים החשובים ביותר שעל פיו צריך לבחור בית אבות הוא המיקום הגאוגרפי של בני המשפחה, כלומר של אלה שיגיעו לבקר את הקשיש או הקשישה בביתם החדש. מי שמתגורר באזור הצפון יחפש בתי אבות בצפון שיהיו ממוקמים במרחק נסיעה נוח ולא ארוך מדי מהבית שלו וכך הוא יוכל להגיע ולבקר על בסיס שגרתי וללא טרחה מיוחדת. גם בצפון אפשר להתוודע לסוגים שונים של בתי אבות שמתאימים למצבים שונים או לדרגות שונות של בריאות ולכן יש חשיבות לבחינה מעמיקה של האפשרויות הרלוונטיות לפני שמקבלים את ההחלטה ומבצעים את המעבר הלכה למעשה.

    איך יודעים על בתי אבות בצפון?

    על מנת להתוודע לבתי אבות בכלל ולקיומם של בתי אבות בצפון בפרט (אם זה מה שצריך על פי מקום המגורים של כל בני המשפחה) חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מהימן ועדכני ממי שמכיר את התחום ובקיא בו ויתרה מכך – יש לו ניסיון בהתאמה של בית אבות נכון לאנשים שונים על פי מאפיינים ייחודיים ופרטניים. המעבר יכול להיות הצלה של ממש וכזה שיביא שינוי משמעותי ולטובה באיכות החיים אך גם בהחלט עלול לגרום לרגרסיות בכל מיני פרמטרים אישיים של אותו אדם קשיש. מכאן שיש הרבה מה לבדוק ולבחון לעומק לפני שמקבלים את ההחלטה ובוחרים את המקום שנראה כמושלם ומתאים ביותר.