צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בתי אבות בירושלים

    מה סוג הטיפול הנדרש עבורך\ עבור יקרך?

    Card image
    רשת מעונות הורים - דיור מוגן, דיור תומך, מחלקות סיעודיות

    סניפים: ירושלים, רמת גן זוכה תו איכות Golden! משמעות התו הינה-הדיור הנ״ל עבר בהצלחה בדיקה מקיפה של...

    המשך קריאה >

    המעבר המשמעותי לבית אבות

    עבור לא מעט קשישים המעבר לבית אבות הוא מעבר חשוב ויש בו משום הקלה גם עבורם וגם עבור בני המשפחה המטפלים בהם. כעת יש מי שדואג להם כל העת והם נמצאים כל הזמן תחת השגחה קפדנית. זה היתרון הגדול ביותר של בית אבות ירושלים ולכן בגיל מסוים מומלץ מאד לבחון את האפשרות הזאת כדי למצוא את המקום שיהיה הכי מתאים לכל קשיש על פי רמת העצמאות האישית שלו, מצבו הבריאותי ונתונים פרטניים אחרים.

    בחברת גולדן אייג' תוכלו לקבל מידע אישי וקונקרטי בנוגע למוסדות דיור לגיל הזהב ולמוסד שיהיה המתאים ביותר עבור קרוב המשפחה שאתם מלווים.

    מה צריך לדעת על בית אבות ירושלים?

    המידע והייעוץ שצריך לקבל כוללים מידע חשוב ומהותי אודות בית אבות ירושלים – למי הוא מתאים, מאיזה גיל אפשר להתקבל, האם יש מקום פנוי, האם מדובר בבית אבות רגיל או סיעודי או שאולי זה בית דיור מוגן, האם אפשר לעבור לגור בו עם העובדת הזרה הצמודה ואילו שירותים רפואיים או סוציאליים ניתנים במקום לרווחת הדיירים. התשובות לשאלות אלה תהיינה אחרות ושונות כאשר ייבדק כל בית אבות בנפרד ולכן חשוב מאד להכיר כל מקום על מנת לקבל את ההחלטה המשמעותית איזה יהיה המתאים ביותר עבור כל אדם קשיש שעומד בפני השינוי הזה של מעבר לבית אבות.

    בתי אבות בירושלים

    בית אבות ירושלים

    מי שגר בירושלים וגם המשפחה שלו מתגוררת בקרבת מקום לא ירצה לצאת מהבית ויעדיף להישאר בתחומיה גם אם המעבר הבא המתוכנן יהיה של מי מהאנשים המבוגרים במשפחה שמחפש בית אבות ירושלים. המעבר לבית אבות, גם אם לא עוזבים את העיר, הוא מעבר מאתגר שטומן בחובו הרבה חוסר ודאות ולכן חשוב לבצע אותו בצורה מושכלת ונכונה וכמובן לאחר שנבחר בקפידה בית האבות הכי מתאים לצרכים והדרישות. כיום יש כמה וכמה סוגים של מוסדות המיועדים לאוכלוסייה הבוגרת ובחירה של הסוג הלא מתאים עלולה לגרום למפח נפש ולתחושה מאד לא טובה. מכאן החשיבות של בחירה מוקפדת ומושכלת.