צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בתי אבות סיעודיים במרכז

    מה סוג הטיפול הנדרש עבורך\ עבור יקרך?

    Card image
    רשת מעונות הורים - דיור מוגן, דיור תומך, מחלקות סיעודיות

    סניפים: ירושלים, רמת גן זוכה תו איכות Golden! משמעות התו הינה-הדיור הנ״ל עבר בהצלחה בדיקה מקיפה של...

    המשך קריאה >

    החשיבות של בחירה מושכלת לפני המעבר לבית אבות

    המעבר לבית אבות או לכל מוסד מגורים אחר חייב להתאים בדיוק למצבו של אותו אדם בוגר. מכיוון שהמעבר מבוצע על מנת להקל על החיים שלו ועל ההתנהלות היומיומית שלו הרי שהמקום חייב להתאים למצב האישי שלו, לבריאות שלו ולאופן שבו הוא מתנהל באופן עצמאי (או לא). חשוב לבחור בקפידה מתוך בתי אבות סיעודיים במרכז, מה שיבטיח שהוא יקבל את המענה המתאים והדרוש לו על בסיס קבוע ושגרתי וכך המצב שלו לכל הפחות לא יתדרדר.

    רוצים לדעת איך לבחור נכון בית אבות? פנו לגולדן אייג' – חברה המציעה שירותי ייעוץ וליווי לבחירה בית אבות שיהיה המתאים ביותר על פי מאפיינים אישיים.

    מהם אותם בתי אבות סיעודיים במרכז?

    כאשר מדברים על בתי אבות סיעודיים במרכז מתכוונים לבתי אבות שאליהם מתקבלים דיירים בני הגיל השלישי שמוכרים בסיעודיים, כלומר אין הם מסוגלים לבצע פעולות יומיומיות לבד והם בעצם זקוקים לעזרה כל הזמן. בית אבות שכזה יהיה שונה באופן מהותי מבית דיור מוגן שבו הדיירים עצמאיים ומנהלים את השגרה שלהם בלי שהם נזקקים לעזרה צמודה בכל רגע. יש גם מצב שמכונה סיעודי מורכב שבו יוגדר אדם בוגר שגם זקוק לסיוע צמוד בביצוע פעולות יומיומיות וגם מצבו הבריאותי אינו כשורה. כל אדם שכזה צריך להגיע אל המקום שמתאים למצב שלו.

    בתי אבות סיעודיים במרכז

    לפני שמקבלים את ההחלטה על מעבר של קרוב משפחה לבית אבות צריך לברר לא מעט מידע קריטי שיכול לסייע בקבלת ההחלטה. יש כל מיני סוגים של מוסדות מגורים הפונים לאוכלוסיית הגיל השלישי ואין זה פשוט לבחור או להבין איזה מהם יהיה הנכון והמתאים ביותר. יש אמנם לא מעט בתי אבות סיעודיים במרכז אך יתכן ויהיו הבדלים מהותיים ביניהם וצריך לדעת עליהם כדי לבחור כמו שצריך. את המידע הדרוש מקבלים או דרך בירור ישירות מול המוסד או בקבלת ייעוץ מקצועי ממי שמכיר את התחום ומציע שירותי ייעוץ לכל אדם מבוגר ובני המשפחה שלו שביחד איתו עומדים בפני ההחלטה.