ייעוץ וההכוונה במציאת דיור מתאים (בית אבות/דיור מוגן)
"מטרתנו היא להבין לעומק מי אתם, מה חשוב לכם, מה הצרכים שלכם ולהתאים את הבית אליכם-ולא ההפך!"
כאן נסביר על התהליך:
שיחת איפיון
לאחר השארת הפרטים יחזור אל הלקוח יועץ לגיל השלישי על מנת לבצע שיחת איפיון מעמיקה שמטרתה להכיר את הלקוח,
לברר את הצרכים (רפואיים/כלכליים) שלו וכמובן ולא פחות חשוב, את הרצונות שלו.
אורכה של השיחה בדרך כלל נע בין 30-45 דקות שלמות.
וזאת כיוון שהיא בעלת חשיבות גבוהה מאוד עבורנו ועבורכם, להבין האם השירות שלנו מתאים לכם ואיך נוכל לעזור בצורה הטובה ביותר- ולהתאים את הבית אליכם, ולא ההפך.
חשוב לפנות זמן לשיחה, להיות מרוכזים ולשתף פעולה.
פתיחת תיק
לאחר שהבנו יחד שהשירות שלנו אכן מתאים למה שהלקוח מחפש מתקדמים לפתיחת התיק.
היועץ אשר הלקוח ביצע איתו את שיחת האיפיון, מעביר את כל הפרטים הרלוונטים הלאה לצוות ניהול תיקי לקוחות.
תיק הלקוח ימצא תחת מנהלת אחת שתהיה המלווה הצמודה שלו בכל התהליך והמענה הישיר לכל שאלה או בקשה.
מנהלת התיק מבצעת חיפוש, סינון והתאמה של מוסדות רלוונטיים לפי כל הקריטריונים, שלנו כחברה, ושל הלקוח.
הסינון כולל תקשורת ישירה אל מול המוסדות לצורך קבלת פרטים ספציפיים שהיו חשובים לאותו לקוח, בדיקת מקום, חדרים פנויים וכולי.
תווי איכות
חשוב לציין כל המוסדות שאנחנו עובדים איתם וממליצים עליהם עברו בדיקה מעמיקה ועומדים בכל הסטנדרטים שלנו.
הנושא מפוקח על ידי סיור שמבצע נציג מטעמנו במקום על מנת לבחון את כל אותם הקריטריונים ואיכות המקום
בשיטת תווי האיכות שלנו.
המלצות
אנו מתחייבים למינימום של 3-5 המלצות למוסדות רלוונטיים.
תקבלו הודעה מסודרת, עוקבת בשיחה ממנהלת תיק הלקוח על מנת להסביר אודות המוסדות ולתת את כל הפרטים.
סיורים
ברגע שהתחברתם למה שהוסבר אודות הבתים
נותר רק לתאם עבורכם סיורים על מנת, שכמובן תוכלו לבחון בעצמכם.
אין טוב יותר ממראית עין, ואנרגיה ניתן רק לחוש.
קיימת גם אפשרות שנציג מטעמנו ילווה את הלקוח לסיור.
כניסה לבית
במידה והכל מצא חן בעיניכם, התהליך הושלם בהצלחה
והגיע הזמן להיכנס לבית החדש.
כמובן, נשמור על קשר לוודא שהמעבר עובר בנעימים וההתאקלמות הושלמה.