השירות המרכזי אצלנו בגולדן אייג' הוא הייעוץ וההכוונה במציאת דיור מתאים (בית אבות/דיור מוגן) וכאן נסביר על התהליך:
לאחר השארת הפרטים יחזור אל הלקוח יועץ לגיל השלישי על מנת לבצע שיחת איפיון מעמיקה שמטרתה להכיר את הלקוח, לברר את הצרכים (רפואיים/כלכליים) שלו
וכמובן ולא פחות חשוב, את הרצונות שלו.
אורכה של השיחה בדרך כלל נע בין 30-45 דקות שלמות.
וזאת כיוון שהיא בעלת חשיבות גבוהה מאוד עבורנו ועבורכם, להבין האם השירות שלנו מתאים לכם ואיך נוכל לעזור בצורה הטובה ביותר- ולהתאים את הבית אליכם, ולא ההפך.
חשוב לפנות זמן לשיחה, להיות מרוכזים ולשתף פעולה (:
לאחר שהבנו יחד שהשירות שלנו אכן מתאים למה שהלקוח מחפש מתקדמים לפתיחת התיק.
ומה שזה אומר בעצם זה ש:
היועצת לגיל השלישי שהלקוח ביצע איתה את שיחת האיפיון, מעבירה את כל הפרטים הלאה- לצוות מנהלי הלקוחות שלנו-ומנהלת אחת לוקחת את התיק תחתיה ותהיה המלווה הצמודה שלו בכל התהליך.
היא מבצעת חיפוש, סינון והתאמה של מוסדות רלוונטים לפי כל הקריטריונים,
מוציאה שיחות למוסדות, לקבלת פרטים ספציפיים, שהיו חשובים לאותו לקוח, בדיקת מקום, חדרים פנויים וכולי.
*חשוב לציין-כל המוסדות שאנחנו עובדים איתם וממליצים עליהם עברו בדיקה מעמיקה ועומדים בכל הסטנדרטים שלנו.
לאחר מציאת מספר מקומות רלוונטים הלקוח מקבל הודעת המלצות
עוקבת בשיחה ממנהלת תיק הלקוח על מנת להסביר אודות המוסדות ולתת את כל הפרטים.
ברגע שהלקוח התחבר למקומות, ומאשר אותם
נותר רק לתאם עבורו סיורים על מנת שיוכל לבחון עבור עצמו.
הרי אין טוב יותר ממראית עין.
*קיימת גם אפשרות שנציג מטעמנו ילווה את הלקוח לסיור.
במידה והכל מוצא חן בעיני הלקוח, הגיע הזמן להכנס לבית החדש.
נהיה איתו בקשר צמוד עד השמתו בדיור וגם לאחריה כדי לוודא שהכל עבר חלק ושטוב לו. כי זה מה שהכי חשוב.